Hae:
AVS-YHTIÖT OY | +358 10 613 7100 | info@avs-yhtiot.fi

Etsimme uutta palasta organisaatioomme

Etsimme uutta palasta organisaatioomme

Etsimme nyt vakituiseen työsuhteeseen Espoon Suomenojan pääkonttorillemme

Myyntireskontranhoitajaa/Toimistoassistenttia

Työnkuvaasi kuuluu sekä taloushallinnon tehtäviä että muita vaihtelevia toimistotöitä. Tärkeä osa vastuualuettasi on yrityksemme myyntireskontran hoito sekä perintä. Tämän lisäksi työtehtäviisi kuuluu mm. puheluiden välitystä, vieraiden vastaanottoa, postin käsittelyä, asiakastietojen päivitystä sekä muita avustavia taloushallinnon tehtäviä.

Työssä menestyminen edellyttää sinulta hyvää taloushallinnon tuntemusta sekä soveltuvaa koulutusta. Olet myös luonteeltasi tarkka, huolellinen ja vastuuntuntoinen. Kokemus iScala ERP-järjestelmästä ja Nomentian (OpusCapita) -maksuohjelmasta katsotaan eduksi. Tehtävässä onnistuminen edellyttää hyvää suomen ja englannin kielen taitoa sekä ajan tasalla olevia IT-taitoja. Tärkeintä kuitenkin on, että olet motivoitunut työhösi ja että halu kehittyä sekä oppia uutta ajaa sinua eteenpäin päivittäisessä tekemisessäsi.

Tarjoamme sinulle näköalapaikan vakavaraisessa konsernissa, mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoa entisestään ja osaamiseen perustuvan kilpailukykyisen palkan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Veli-Pekka Ponkkala, puh. 050 500 3616, veli-pekka.ponkkala@avs-yhtiot.fi. Yhteydenotot mielellään s-postitse. Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään Veli-Pekka Ponkkalalle 12.4.2022 mennessä.